اخبار کوتاه و شایعات بازار سرمایه دوشنبه مورخ 17 آبان ماه 1395
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

شب دوستان بخیر،

خبر مهمی که دقایقی پیش روی خبرگزاری ها اومد دقیقا آنچه بود که انتظار داشتم...

هفته پیش و زمانی که رییس پلیس اف بی آی مورد ایمیل های کلینتون رو مطرح کرد اشاره کردم که بنده به ساختکی بودن این ماجرا مشکوک هستم... توضیح دادم که تجربه برگزیت در انگلستان با توجه به اینکه بر اساس نظرسنجی ها شانس پیروزی کلینتون فراتر از 90 درصد رفته بود و اختلاف رای مردمی به فراتر از 7 درصد رسیده بود زنگ خطر رو برای اردوی کلینتون به صدا در اورده بود که شاید طرفداران وی به امید اینکه فاصله مناسبی با ترامپ دارند در روز رای گیری هیجان لازم رو برای حضور در پای صندوق ها نداشته باشند و خودشون رو برنده از پیش تعیین شده بدونند... این اتفاق می تونست دقیقا باعث بشه در آمریکا شاهد برگزیتی دیگر باشیم...

برای همین جریان ایمیل ها پیش کشیده شد تا جایی که نظرسنجی ها نشان داد آرا به هم نزدیک شده است و درست در فاصله یک روز قبل از انتخابات رییس اف بی آی عنوان می کنه که ایمیل ها بررسی شده و هیچ مدرکی دال بر خطای کلینتون وجود نداره و همان گزارش ماه جولای مورد تایید هست...

درواقع کلینتون با این کار نه تنها هیجان لازم رو در طرفداران خودش حفظ کرد که باید پای صندوق بیایند بلکه در دقیقه 90 گلی به ترامپ زده که بعیده جبران بشه...

اشاره کرده بودم که این زن یک سیاستمداره باهوشه و در عین حال مکار در حالی که ترامپ ساده هست و رو بازی می کنه و متاسفانه خیلی ساده در این جریان بازی خورد...

با این اتفاق و بیانیه اف بی آی که فردا مثل توپ صدا می کنه احتمالا همه بازارهای بورس چه جهانی و چه ایران فردا روزی مثبت رو دارند چون تاثیر این موضوع یک جورایی یعنی تضمین شدن ریاست جمهوری کلینتون...

آکنتور

علی بیگ زاده، مدیر اداره نظارت بر ناشران بورسی در گفت و گو با اقتصاد آنلاین در خصوص طولانی شدت مدت زمان توقف نماد معاملاتی شرکت کنتور سازی ایران و شائبه عدم اصالت برخی مستندات مالی گفت: هم اکنون بخش نظارت بر ناشران بورسی در حال بررسی صورت های مالی این شرکت است.وی افزود: در زمینه صورت های مالی و شناسایی در آمدهایی این شرکت، بررسی ها کمی زمان بر شده است. البته هنوز نمی توان تاریخ مشخصی برای بازگشایی این نماد تعیین کرد.

حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران: صنعت ملی حفاری ایران جهانی شده است

کچاد

در حال حاضرساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی اردکان امسال بطور کامل به پایان رسیده است. همچنین طرح احداث کارخانه فولاد چادرملو با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن شمش فولاد مراحل نهایی خود را طی می کند و در نیمه دوم امسال بهره برداری آز آن آغاز خواهد شد.


بانکی


تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی شش ماهه سال ۱۳۹۵ به بخش‌های اقتصادی مبلغ ۲۳۲۸٫۸ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۷۲۷٫۳ هزار میلیارد ریال (معادل ۴۵٫۴ درصد) افزایش داشته است.


سنگ آهن


معاون معدنی وزیر با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اخذ عوارض بابت صادرات سنگ‌آهن از سال آیند، اظهار داشت: بحث ممنوعیت برای صادرات سنگ‌آهن مطرح نیست، اما موضوع وضع عوارض را در دستور کار داریم.هنوز میزان عوارض قابل وضع برای صادرات سنگ‌آهن مشخص نشده است.


پتروشیمی


نماینده مردم بندرماهشهر، بندر امام و هندیجان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای ٨٠ طرح توسعه ای پتروشیمی در برنامه ششم پیش بینی شده است، افزود: در حال حاضر از این تعداد عملیات اجرایی ۵۰ طرح با ظرفیت ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن و با میزان سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد دلار آغاز شده است و ۳۰ طرح باقیمانده نیز با ظرفیت ۴۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تن نیازمند ۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری است.

 

    • خساپا : معاون برنامه ريزى جامع توليد گروه خودروسازى سايپا گفت : تا پايان مهر ماه سال جارى در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد توليدات كل گروه از مرز ٣٠٠ هزار دستگاه علور كرده و نزديك به ٤٤ درصد رشد را نشان ميدهد .

 

    • فخوز : شركت فولاد اكسين خوزستان در حالى با يك شركت روسى تفاهم نامه همكارى با هدف تامين مواد خام پروژه هاى بزرگ امضاء كردند كه انعقاد قرارداد با شركت خطوط لوله و مخابرات ايران در حال نهايى شدن است .

 

    • ولصنم : شنيده ها حاكى از تعديل مثبت ناشى از آزاد شدن ذخيره ٣٥ ميلياردى خود ميباشد .

 

    • انتخابات آمریکا : خبر تبرئه شدن خانم کلینتون توسط FBI خبر مناسبی برای مردم #امریکا و بازارهای بین المللی می باشد و در مثبت شدن ذهنیت مردم و امکان افزایش آرای موافق ایشان تاثیر مثبتی دارد و در زمان مناسبی مخابره شده است.

 

    • بازار / بانکی :‌ سه شنبه هفته جاری در مرکز پژوهش های مجلس نشست تخصصی نماد های متوقف با تمرکز بر شرکت های بانکی و حضور وزیر اقتصاد،مدیران بورسی ، اعضای کمیسیون بازار سرمایه، بانک مرکزی و سازمان حسابرسی برگزار و جمع بندی این نشست به صحن علنی مجلس انتقال داده می شود.

 

    • بدهی دولت/ تسعی : رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یکی از راهکارهای پرداخت دیون دولت را استفاده از تسعیر ارز خواند و گفت: دولت 74 هزار میلیارد تومان ناشی از تسعیر ارز به دست می آورد که بخشی از آن را بابت بدهی به پیمانکار ها، بانک ها، افزایش سرمایه شرکت های بورسی و پرداخت سود و جرایم وام های کشاورزی زیر 100 میلیون تومان پرداخت می کند. پور ابراهیمی در ادامه از موافقت وزیر اقتصاد با پرداخت بخشی از این بودجه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با پرداخت 29 هزار میلیارد تومان بابت بدهی بانک ها موافقت شده است که به زودی اعمال می شود.

 

    • سنگ آهن : معاون معدنی وزیر صنعت گفت: از سال آینده صادرات سنگ آهن با وضع عوارض صورت خواهد گرفت. وی گفت دوستان معدنکار و تجار غافلگیر نشوند، برای صادرات مواد خام معدنی 100 درصد موانع ایجاد خواهیم کرد و در عین حال صادرات مواد معدنی فرآوری شده، مشمول معافیت مالیاتی است.

 

    • کچاد : شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با سرمایه گذاری بالغ بر 44 هزار و 550 میلیارد ریال در استان یزد به سمت تکمیل و توسعه زنجیره تولید فولاد گام برداشته است و در حال حاضر از مجموع طرح های زیر بنایی شرکت چادرملو ، ساخت نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی اردکان امسال بطور کامل به پایان رسید و به شبکه سراسر برق متصل گردیده است. طرح هاي جمع آوري و تصفیه فاضلاب شهر اردکان که با سرمایه گذاری چادرملو عمليات اجرایی آن از سال 1393 شروع شده است مراحل پایانی خود را سپری می کند و انتظار می رود تا پایان سال جاری بهره برداری از آن آغاز شود. طرح احداث کارخانه فولاد چادرملو با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن شمش فولاد مهمترین پروژه شرکت چادرملو است که مراحل نهایی خود را طی می کند که نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد. از طرفی واحد احیای مستقیم مجتمع اردکان نیز که تا کنون حدود 67% پیشرفت فیزیکی داشته در سال آینده راه اندازی می شود ، ظرفیت این واحد صنعتی نیز تولید سالانه 1 میلیون و 500 هزار تن آهن اسفنجی است. یکی دیگر از طرح های شرکت، واحد نورد شرکت آهن و فولاد سرمد ابرکوه است که 65 درصد از سهام آن متعلق به چادرملو است که آماده بهره بردار است و به بزودی افتتاح می شود .

 

    • خودرو ـ خساپا : سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس،از بررسی برنامه خودروسازان برای ساخت خودروهای جایگزین پراید و پژو ۴۰۵ در نشست هفته آینده کمیسون متبوعش خبرداد.باستانی با اشاره به اینکه سایپا خودروهای جدیدی با پایه قیمتی پژو و پراید درخط تولید دارد،ادامه داد:"ایران خودرو "تاکنون خودروی جدیدی با حدود قیمتی پراید و پژو ارائه نکرده و تمامی خودروهای تولیدی جدید این شرکت با قیمت های بالا در خط تولید است.

 

    • وبملت : دکتر اخلاقی با اشاره به تغییر رویکرد و استراتژی بانک ملت با هدف افزایش سودآوری و کسب رضایت سهامداران و مشتریان، خاطرنشان کرد: عملکرد این بانک در چهار ماه گذشته به شکل معناداری بهبود یافته و بانک ملت در این مدت کوتاه، جهش قابل توجهی در بخش های مختلف داشته است. وی از کاهش هزینه های بانک ملت در چند ماه اخیر از طریق کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک خبر داد و اظهار داشت: این بانک در راستای سیاست های بانک مرکزی و رعایت نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار، مشتریان خود را متقاعد ساخته است تا به جای پرداخت نرخ های سود غیرمتعارف، خدمات مطلوب و متمایزی را به آنان ارائه دهد و از همین طریق مشتریان را در کنار خود نگه داشته است. مدیرعامل بانک ملت به کاهش محسوس قیمت تمام شده پول در این بانک در سه ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع به تحقق سود مورد انتظار سهامداران کمک شایانی خواهد کرد ضمن این که با انضباط ایجاد شده و برنامه های متوازنی که تدوین شده، درآمدهای ناشی از فعالیت های جنبی بانک به دلیل ظرفیت های بالای آن، افزایش یافته است.

 

    • سرب : در بورس کالا، قیمت پایه هر تن کنسانتره سرب با عیار 50% سرب و400 ppm نقره، 2 میلیون و 650 هزار تومان تعیین شده است.

 

    • پتروشیمی : یک شرکت چینی برای تولید کاتالیست در صنعت پتروشیمی ایران، پیشنهاد سرمایه گذاری ٤٠٠ میلیون دلاری ارائه کرده است.

 

    • ارز : بانک مرکزی با به روز رسانی مقررات ناظر بر عـمــلــیـات ارزی‌ صرافی‌های مجاز کشور اعلام کرد: هم خرید و فروش ارز در فضای مجازی و اینترنتی ممنوع است و هم معاملات ارزی به شکل فردایی.

 

    • سرب : در بورس کالا، قیمت پایه هر تن کنسانتره سرب با عیار 50% سرب و400 ppm نقره، 2 میلیون و 650 هزار تومان تعیین شده است.


بیمه ای ها

در شرکت های بیمه ای نظیر آسیا / دانا / البرز شنیده می شود برگشت ذخایر کاهش ارزش سرمایه گذاری ها موجب کاهش هزینه ها و در نتیجه تعدیل مثبت سود خواهد شد .در بیمه آسیا شنیده می شود این برگشت ذخایر تعدیل ۱۰۰ درصدی سود از این محل را به همراه خواهد داشت .

اپرداز

معاون پذیرش و ناشران فرابورس موارد مطرح شده در مورد نماد معاملاتی اپراداز و ارتباط آن با متهمان امنیتی را رد کرد و گفت: باتوجه به موارد تحت نظارت این شرکت از سوی ناظران مخابراتی کشور، موارد مطرح شده در روزهای اخیر صحیح نیست (فارس)

ومعادن

مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران درباره پروژه‌های در دست اجرای این شرکت اظهار کرد: پروژه آهک هیدراته در زنگان و پروژه BZS کالسیمین در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند

کچاد

مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران درباره پروژه‌های در دست اجرای این شرکت اظهار کرد: پروژه آهک هیدراته در زنگان و پروژه BZS کالسیمین در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند

خساپا

معاون برنامه ریزى جامع تولید گروه خودروسازى سایپا گفت : تا پایان مهر ماه سال جارى در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تولیدات کل گروه از مرز ٣٠٠ هزار دستگاه علور کرده و نزدیک به ۴۴ درصد رشد را نشان میدهد .

فخوز

شرکت فولاد اکسین خوزستان در حالى با یک شرکت روسى تفاهم نامه همکارى با هدف تامین مواد خام پروژه هاى بزرگ امضاء کردند که انعقاد قرارداد با شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران در حال نهایى شدن است .

ولصنم

شنیده ها حاکى از تعدیل مثبت ناشى از آزاد شدن ذخیره ٣۵ میلیاردى خود میباشد .

وکاسپی

آخرین رویدادهای مربوط به ورود و پذیرش شرکت های جدید به بازار سهام نشان می دهد موسسه اعتباری کاسپین به جمع شرکت های حاضر در بازار پایه فرابورس پیوسته است. این شرکت با نماد وکاسپی به عنوان دویست و سومین نماد معاملاتی و گروه واسطه گری های مالی و پولی، در بازار پایه فرابورس درج نماد شده است. براساس این گزارش، این موسسه در حالی دارای سال مالی اسفند است که آخرین سرمایه اسمی آن ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و برای سال مالی قبل، ۱۸ ریال سود محقق کرده است. بررسی ها از گذشته وکاسپی نشان می دهد این موسسه که قبلا” با نام آرمان ایرانیان فعالیت می کرد، بعد از اخذ مجوز بانک مرکزی و سازمان بورس، اقدام به پذیره نویسی یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۴۱۳ سهم (معادل ۴۷٫۹ درصد از کل سرمایه اسمی ۳۰۰ میلیارد تومانی) در ۲۷ آبان ۹۳ کرده است. سپس در آذر ماه سال ۹۴ و با قبول شرط شورای پول و اعتبار برای تغییر نام شرکت به کاسپین سرانجام در اواخر اسفند ماه همان سال موفق به اخذ مجوز فعالیت تحت نظارت بانک مرکزی شد. موسسین این شرکت که بیش از ۵۳ درصدکل سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تعهد کرده بودند شامل ۳۹ فرد حقیقی با حداکثر مالکیت هر نفر ۱٫۱۸ درصدی و مجموع ۴۷ درصدی به همراه سه فرد حقوقی شامل شرکت اعتمادگستر پرشین، کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات و شرکت چهلستون جی به ترتیب با ۵ ، ۰٫۵۳ و ۰٫۰۷ درصد بودند. اما درآخرین ترکیب سهامداری و مربوط به سال مالی ۹۴ ، به جز دو شرکت شرکت اعتماد گستر پرشین و کارگزاری سهام گستران شرق مشهد با مالکیت ۵ و ۱٫۶ درصدی ، ۲۵ فرد حقیقی بین یک تا حداکثر ۴٫۶ درصد سهام را در اختیار دارند و ۵۶ درصد سهام هم نیز در تملک سایر اشخاص است.

وبملت

هادی اخلاقی مدیرعامل بانک ملت در نمایشگاه مطبوعات در رابطه با معوقات تسهیلات این بانک به ایسنا گفت: نمی‌توان بر روی آن نام اختلاس گذاشت. این مبلغ تنها تسهیلات پرداخت شده‌ای است که بخشی از آن معوق شده و ما پیگیر دریافت آن هستیم. وی در واکنش به اظهارات دادستان کل کشور مبنی بر اختلاس ۳۰۰ میلیاردی از بانک ملت گفت: اینکه چه نامی روی آن بگذاریم متفاوت است اما اگر نام آن‌را اختلاس بگذاریم در آن صورت همه کسانی که به بانک بدهکار هستند اختلاس‌گر محسوب می‌شوند. اخلاقی در پاسخ به سوال برای این تسهیلات وثیقه مناسب در این بانک موجود است یا خیر؟ گفت: همه تسهیلات پرداختی بانک‌ها در قبال وثیقه است. این مورد نیز به اندازه کافی از وثایق لازم برخوردار است.

کیسون

یک مقام مسوول گفت: نماد معاملاتی کیسون پس از انتشار نامه شفاف‌سازی از سوی ناشر بازگشایی می‌شود. معاون پذیرش و ناشران فرابورس با بیان اینکه هیات پذیرش فرابورس با درخواست کیسون برای انتقال به بازار دوم فرابورس به‌طور مشروط موافقت کرده است، عنوان کرد: این شرکت باید با انتشار نامه‌ای از طریق سامانه کدال ضمن اعلام پذیرش مشروط خود نسبت به یکسری فعالیت‌ها برای آغاز معاملات در بازار دوم فرابورس اقدام و پس از آن از بازار پایه توافقی به تابلوی جدید انتقال یابد.

ونوین

بانک اقتصاد نوین بعنوان نخستین بانک ایرانی که به تازگی نیز مدیرعامل آن تغییر کرده است قصد دارد سرمایه اسمی شرکت را ۱۸درصد افزایش دهد. به همین منظور ونوین که این روزها با کاهش قیمت و افزایش عرضه روبرو است، پیشنهاد افزایش سرمایه از ۱٫۱ به ۱٫۳۳ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته اعلام کرده تا در صورت مجوز سازمان بورس این تصمیم را عملی کند. نکته قابل توجه اینکه بانک اقتصاد نوین هنوز موفق به کسب مجوز از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار برای این افزایش سرمایه نشده، اما هیأت مدیره قصد دارد مجمع عمومی فوق العاده با موضوع تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت را ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه برگزار کند .همچنین این بانک در همان روز مجمع عادی به طور فوق العاده را هم با موضوع تعیین پاداش هیأت مدیره و اتخاذ تصمیم نسبت به تخصیص و تقسیم سود سهام عملکرد سال مالی اسفند برگزار خواهد کرد

 

برگزاری مجامع بانکی ها در مرحله آخر

مدیرعامل شرکت بورس تهران از حل تدریجی مشکل بانک هایی که مجمع آنها به تنفس خورده بود، خبر داد.حسن قالیباف، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: مجامع بانک ها اکنون دیگر در حال برگزاری است و قاعدتا اینها بعد از آنکه مجامع خود را برگزار کنند و اطلاعات خود را به بازار بدهند، گشایش اتفاق خواهد افتاد.به گفته مدیرعامل شرکت بورس تهران، بانکی ها بر اساس استاندارد بانک مرکزی صورت های مالی خود را تدوین و آماده کرده اند که بعد از حل نهایی مساله، وضعیت آنها به تدریج اعلام خواهد شد.

 

اپرداز
خبرگزاری فارس:معاون پذيرش و ناشران فرابورس موارد مطرح شده در مورد نماد معاملاتي اپراداز و ارتباط آن با متهمان امنيتي را رد كرد و گفت: باتوجه به موارد تحت
نظارت اين شركت از سوی ناظران مخابراتي كشور، موارد مطرح شده در روزهای اخير صحيح نيست
البرز
شايعات ازكاهش ذخاير سرمايه گذاری و تعديل مثبت سنگين اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
غفارس
شايعات از تعديل مثبت اين شركت درآينده نزديك حكايت دارد
عرضه اوليه ها
مير هاموني، مديرعامل فرابورس ايران در نشست تخصصي «آشنايي با فرصت نوين تامين مالي صنايع الكترونيك از طريق فرابورس» كه روز گذشته در وزارت صنعت، معدن و
تجارت با حضور فعالان صنايع الكترونيك برگزار شد با اشاره به ورود شركت های جديد به فرابورس گفت: ۴ شركت از جمله شركت پاكديس(غديس) ، شركت تجهيزاتصنعت نفت(فنفت)، شركت ريل پرداز سير(حسير) و شركت مبين وان كيش(اوان) تمامي مراحل ورود به بازار را طي كرده اند و تنها در انتظار تاريخ نهايي برای عرضه اوليه
سهام خود هستند كه اين عرضه ها از هفته آينده آغاز خواهد شد.
آسيا
شايعات ازتعديل مثبت ١٠٠ درصدی اين شركت با كاهش ذخاير سرمايه گذاری اين شركت حكايت دارد
غگلستا
شايعات از تعديل مثبت اين شركت درآينده نزديك حكايت دارد
زنگان
شايعات از راه اندازی پروژه آهك هيدراته اين شركت در آينده نزديك حكايت دارد
فاسمين
شايعات از راه اندازی طرح توسعه اين شركت تا پايان سال جاری حكايت دارد
خساپا
شنيده ها از رشد توليد ٤٤ درصدی خودرو اين شركت در مهرماه نسبت به دوره مشابه سال قبل حكايت دارد
كچاد
خبرها ازساخت نيروگاه ۵۰۰ مگاواتي سيكل تركيبي اردكان امسال بطور كامل حكايت دارد. همچنين گويا طرح احداث كارخانه فولاد چادرملو با ظرفيت توليد سالانه يك ميليون تن شمش فولاد مراحل نهايي خود را طي مي كند و در نيمه دوم امسال بهره برداری آز آن آغاز خواهد شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1395برچسب:شایعات و شنیده های بازار بورس ایران ,صورت های مالی , کدال , گزارش , شفافیت , اطلاعیه , درامد , فعالان , بازار , بورس, تکمبا , ,شایعات , شنیده ها , اخبار,واسپاری ملت؛ عرضه اولیه , اقتصادی ,رانت , اطلاعات , گزارش , محرمانه , شایعات بورس, گروه بيمه ,كهمدا ,مرقام ,بفجر ,بکام,ختوقا ,بفجر ,خساپا ,پترول ,وغدیر ,فاذر ,بترانس,رتکو, بکاب,کهمدا ,خپویش ,ومعادن ,غمارگ ,مرقام ,تپکو ,غپاک ,کسرا ,کچاد ,ذوب ,خگستر ,بترانس ,بفجر ,ختوقا ,خپویش ,ذوب ,کچینى ,وساخت ,غبشهر ,ثتران ,فراور ,شپنا ,شخارک ,فلامی ,ثنوسا ,فولاد,هرمز ,ذوب ,توریل ,وقوام ,,فولاژ ,کنور,کیسون , فولاد, ,بترانس ,فسرب ,البرز ,پترول ,بترانس ,خودرو ,خگستر ,ذوب ,کچاد ,ولغدر ,کگل ,قندوشکر ,بترانس ,غمارگ ,خپویش ,ختوقا ,کچینى ,ذوب ,فولاد مبارکه ,وامید ,وغدیر ,خبهمن ,خکاوه ,ولو ,ومعادن ,بترانس, بترانس ,فملي , فاذر ,گروه دارويي ,ولصنم ,گروه قند و شکر,خساپا ,كيميا ,وگستر ,سقائن , بورس ,بازار , سهام , تهران , سايپا, سرمايه‌گذاري بوعلي, سرمايه‌گذاري غدير, سيمان فارس و خوزستان, ليزينگ رايان سايپا, بانك صادرات, چادرملو, بانك تجارت, ملي مس, توسعه معادن فلزات, سرمايه‌گذاري صنعت‌و معدن, پتروشيمي اصفهان,سرمايه‌گذاري رنا, توسعه صنايع بهشهر, كنتورسازِي, گروه صنايع بهشهر ايران, فارسيت دورود, دارو‌سازي جابربن‌حيان, بانك كار آفرين, بانك ملت, سايپا آذين, گروه دارويي سبحان, ايران ترانسفو, بانك اقتصاد نوين, ليزينگ ايران, سرمايه‌گذاري توكافولاد, آذرآب, گل گهر, سرمايه‌گذاري توسعه ملي, سيمان تهران, سرمايه‌گذاري اميد, فولاد اميركبيركاشان, تكين كو, خدمات انفورماتيك, تولي پرس, مهركام پارس, بانك سينا, رينگ‌سازي مشهد, الكتريك خودرو شرق, سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي, پتروشيمي شازند (اراك), سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران, سرمايه‌گذاري شاهد, قطعات اتومبيل ايران, فولاد مباركه, جوشكاب يزد, سيمان دورود, نيرومحركه , :: 19:13 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.